Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: „Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče?“ odpoví, že je to uspokojení klienta. Ti zkušenější a osvícenější vám ale správně řeknou, že zákaznický servis je o nacházení kompromisu mezi nároky klienta a možnostmi firmy tak, aby klient odcházel spokojen, ale firma na tom neprodělávala.

Co si o tomto nekonečném dilematu zákaznického servisu myslí přední světoví profesionálové v oboru?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.