Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického servisu. O to víc nás to musí zajímat, že v příštím roce ti, kteří tyto trendy nebudou ve svém systému zákaznické péče nijak odrážet, mohou zaostat za konkurencí.

Zde jsou tři trendy, které se v tomto roce vykrystalizovaly.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.