Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností jsme se již v našich článcích zmiňovali mnohokrát. Přes všechny moderní technologie a nastavené systémy by ale klientská péče neměla ztrácet hlavně jednu věc, a to lidský rozměr.

Klienti se u vás budou cítit mnohem lépe, pokud zákaznický servis bude příjemný a pokud s nimi zástupci firmy budou mluvit jako člověk s člověkem. Přinášíme několik tipů, jak polidštit zákaznický servis, ať už se jedná o rodinný podnik nebo velký mezinárodní korporát.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.