Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě

Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale stále hraje významnou roli i v jiných typech obchodování, protože se jedná o zásadní doplněk jiným prodejním technikám, jako je osobní setkání nebo oslovování klientů e-mailem. Při telefonování potenciálnímu klientovi je prvních několik desítek vteřin zcela zásadních, a pokud zákazníka hned na začátku nezaujmete, vaše šance na úspěšné zakončení telefonátu (ať už jsou v rámci prvního telefonátu vaše cíle jakékoliv) se tím výrazně sníží.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.