Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu

Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického servisu často mají mnohem menší pravomoci, než například prodejci, a celkově se klade větší důraz na obchodní úspěchy než na kvalitu zákaznického servisu, která se často v mnoha firmách ani nijak neměří a neanalyzuje. Dnes vám ale povíme, proč byste měli určitě věnovat zákaznickému servisu dostatečnou pozornost.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.