Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu

Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují zavedené společnosti, jako jsou loajální klientela, známá značka či velké množství kvalitních referencí. Mají ale naopak celou řadu jiných oblastí, ve kterých mohou vyniknout. A mezi nimi je především nadstandardní klientská péče. Přinášíme vám poznatky pěti úspěšných start-upů, které úspěšně oslovily klienty mimo jiné právě i díky vynikajícímu zákaznickému servisu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.