Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům.

Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů, to vše má za úkol jednu jedinou věc, a sice pochopit, po čem klienti touží, a jak by měla vypadat nabídka, která je zaujme.

Jistě se také zajímáte o to, co vaši klienti chtějí, abyste mohli odpovídajícím způsobem upravit současnou nabídku. Proto vám přinášíme několik ne příliš klasických způsobů, jak se o zákaznících dozvědět více.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.