Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí prodejní profese. I v době e-mailu, internetu, online prodeje a sociálních sítí je telefon nenahraditelným nástrojem, jak klienta donutit vyjádřit se k vaší nabídce a dát vám možnost vysvětlit vaší nabídku. I obchodníci, kteří přes telefon vyloženě neprodávají, ho většinou potřebují minimálně k domluvení obchodních schůzek s potenciálními zákazníky. Jinými slovy: vypilujte vaši techniku telefonního prodeje a celý váš výkon se zlepší. Pozornost byste tedy měli věnovat i následujícím pěti nejčastějším chybám, kterých se prodejci přes telefon dopouští

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.