Kroky k udržení top klientů

Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních příležitostí jedním z nejdůležitějších úkolů obchodního zástupce. Především se to týká VIP klientely, protože obecným pravidlem je, že 80% příjmů firmy pochází z top 20% zákazníků. V dnešním článku se tedy podíváme, jaké kroky je potřeba ze strany společnosti a obchodního zástupce podstoupit, abyste si udrželi vaše nejlepší stávající zákazníky.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.