Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění obchodu téměř mizivé.

Situace je o to složitější, že zákazníci jsou často nesdílní, své námitky a pochybnosti tají nebo s vámi sdílejí pouze zástupné výmluvy. Jak se v námitkách ze strany klienta vyznat a jak je obratně zvládnout?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.