Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře

Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí jim především to, že se scénářem v ruce začnou znít jako roboti, přestanou působit přirozeně a z nenuceně vedené konverzace se stane nucený sled otázek a frází.

Tato námitka je však oprávněná pouze v případě, že prodejci mají špatné scénáře nebo neumějí dobré scénáře správně používat. Jak tedy pracovat se scénáři tak, aby pro prodejce po telefonu byly maximálně přínosné?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.