Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval služeb nebo výrobce uděláte chybu, nestačí ji jenom napravit a vykompenzovat klientovi ztrátu, kterou jste mu touto chybou způsobili. Pro udržení zdravého vztahu se zákazníkem je nutné se i omluvit. Jak na to? Jak by měla taková omluva vypadat a jak omluvu vyjádřit tak, aby ji klient přijal a abyste si u něj zachránili svoji reputaci?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.