Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma pravděpodobně nevyhne komentářům ze strany zákazníků, vámi nabízených služeb nebo prodávaných produktů. Z každého (pozitivního i negativního) si můžete něco odnést a stejně tak i na negativní komentáře můžete reagovat tak, abyste si nejen zachovali tvář, ale zároveň vylepšili obraz firmy v očích potenciálních klientů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.