Jak mít spokojené zákazníky?

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní: excelentní zákaznický servis, díky kterému nejen že se zvýší loajalita současných klientů, ale díky spokojeným zákazníkům se bude vaše klientela skrz doporučení stabilně dále rozšiřovat. Jak by váš zákaznický servis a celkový přístup ke klientům měl vypadat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.