Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou

Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi firmou a zákazníkem zprostředkovávají. Jedním z novějších způsobů komunikace je chat. Pokud plánujete tento nástroj na vaše webové stránky instalovat, zde jsou čtyři tipy, jak by měl takový chat ideálně vypadat a fungovat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.