Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního zákaznického servisu. Mělo by se o ně částečně opírat vytváření celofiremní strategie v oblasti klientské péče a poskytování služeb.

Dotazníky na téma spokojenosti jsou jedním z nejpopulárnějších i nejefektivnějších způsobů šetření, protože přináší velké množství dat, které lze zprůměrovat a zanalyzovat. Tedy za předpokladu, že jsou dotazníky správně sestaveny.

A proto se dnes zaměříme na nejčastější chyby, které tvůrci dotazníků dělají.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.