Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit se do klientů a do jejich problémů. Mnoho nedorozumění při řešení problémů klientů pak vyvěrá z toho, že pracovník zákaznického servisu se neumí nebo nechce vcítit do klienta a neuznává jeho chápání celé situace. Zákazník je pak oprávněně frustrovaný z toho, že mu nikdo nerozumí a nikdo se mu dostatečně nevěnuje. Jak lze tedy tým, který má na starosti zákaznický servis, přimět k tomu, aby lépe rozuměl požadavkům klientů a dovedl se do nich lépe vcítit?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.