Co dělat, když se klient naštve?

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce firmy dělat, když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se skoro až agresivně?

Na jednu stranu platí „Náš zákazník náš pán“. Na druhou stranu však není možné tolerovat nevhodné chování ze strany zákazníka.

Zde je několik rad, jak se chovat, když se na vás klient začne utrhovat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.