Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z rozhodujících faktorů, kvůli kterému si vybírají společnost, od které kupují své produkty nebo služby.

Jak ale vlastně definovat kvalitní zákaznický servis? A jaká jsou očekávání a priority zákazníků ve vztahu ke klientské péči?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.