7 nejčastějších chyb zákaznického servisu

Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom, zda klient u firmy zůstane, nebo přejde jinam. Společnosti proto v minulých letech investovaly mnoho prostředků do péče o klienty, a nastavily tak laťku poměrně vysoko v téměř všech myslitelných odvětvích. Následujících 7 nejčastějších chyb zákaznického servisu si tedy nemůžete dovolit, pokud si chcete svou klientelu dlouhodobě udržet.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.