4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je jiný, a někdy u některých z nich nefungují postupy, které jinak paušálně fungují u ostatních.

Je zde však způsob, jak orientaci v chování klientů ulehčit. Existují totiž čtyři základní druhy klientů a každý z těchto druhů vyžaduje jiné jednání. Přinášíme vám návod, jak s každým z těchto čtyř druhů klientů nakládat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.