10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší společnosti zcela zásadní. Hraje důležitou roli v loajalitě klientely i doporučování firmy novým zákazníkům. Přesto není na škodu si pomocí několika poměrně překvapujících statistik připomenout, jak zcela zásadní (a v čem) zákaznický servis pro firmu je.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.