10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o preferencích zákazníka: zákaznický servis. Lepší nákupní zážitek zvyšuje vnímanou hodnotu zboží. Firma navíc musí usilovat o to, aby zvyšovala sebedůvěru zákazníka. Znamená to, že si člověk je jist, že kupuje to správné. Taková společnost má velkou šanci na dlouhodobý úspěch a nemusí pracovat s nejnižšími, nebo dokonce prodělečnými maržemi.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.