Ženy vládnou světu ...a nákupům

Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se ženami. Ženy jsou celosvětově nejmocnějšími zákazníky. Ovlivňují více než 83% kupních rozhodnutí, kupují více než polovinu vozidel a tvoří 40% obchodních cestujících. Také jsou více loajální značkám než muži. Překvapivé ale je, že v seznamu, kolik času ženy nejvíce tráví určitými činnostmi, se na čtvrtém místě umístil čas strávený online (po spaní, práci a čase tráveném s rodinou). Vyplývá to z nedávného průzkumu provedeného Yahoo! a Starcom MediaVest Group. Ženy podle něj tráví 19-24 hodin týdně online.

Velmi překvapivé je také, jak podstatně Internet změnil nákupní návyky. Téměř všechny dotazované ženy nakupují online a 41% z nich dává nákupům online přednost před nákupy v klasických obchodech. Manažerka společnosti Just Ask a Woman, Mary Lou Quinlan spatřuje příčiny ve zhoršení zákaznických služeb, dlouhých frontách, nevycvičených pokladních a prodavačích, kteří na vás koukají shora. Proto se ženy kamenným obchodům raději vyhnou. Jako důvody nakupování online ženy uváděly nejrůznější věci, jako že na internetu najdou více toho, co chtějí, nebo že utratí méně peněz, protože získávají přehled o cenách...
-ba-
Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ