Vlajková loď Sony Ericsson nabere nový vítr

Značka Sony Ericsson chce v předvánoční kampani promluvit novým hlasem. Firma doufá, že získá zpět svůj tržní podíl na trhu mobilních komunikací. Podle šéfa marketingu firmy ve Velké Británii se o značce stále ví, v čem vyniká. Nedařilo se ale zacílit komunikaci na atraktivní rozdíly, které oproti konkurenci nabízí.

Sony Ericsson prožil nešťastný začátek roku, protože japonská tsunami zničila mnoho komponentů do nejnovějšího smartphonu Xperia Play. Jeho uvedení na trh kvůli tomu přišlo se značným zpožděním a opravdu dostupný byl až teď v létě. Následkem toho také firma snížila svůj rozpočet na reklamu o 1,5 milionu liber, protože poptávané množství telefonů výrazně překračovalo zásoby na skladě.

V dostatečném předstihu před vánočními svátky zaměří Sony Ericsson své marketingové aktivity na celý sortiment Xperia. Kromě TV a outdoorové reklamy a maloobchodních a digitálních kampaní plánuje společnost také prezentovat celebrity jako velvyslance značky.

-th-

Zdroj: Marketing Week - portál předního britského časopisu pro odborníky v oblasti marketingu a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Week