Unilever zavedl program loajality na Facebooku

Britsko-nizozemský potravinářský a kosmetický koncern Unilever zavedl nový program zapojení zákazníků na Facebooku, v rámci něhož jsou lidé motivováni, aby komunikovali s jeho 11 největšími značkami.

VIP pozvánka firmy Unilever láká konzumenty, aby poskytovali zpětnou vazbu na reklamní kampaně značek, balení výrobků apod. Odměnou za to získají například přístup k nejnovějším výrobkům, slevové kupony a pozvánky na VIP akce společnosti Unilever.

Firma spustila tento nový program v pilotní verzi ve Velké Británii. Získané informace mají ovlivnit budoucí marketingová rozhodnutí. Hlavním cílem je však snaha přiblížit se spotřebitelům, pochopit je a komunikovat s nimi.

Těsně před zavedením facebookového programu společnosti Unilever se na Facebook připojila britská firma Debenhams, která zákazníky odmění ihned po stisknutí tlačítka „To se mi líbí.“

-th-

Zdroj: Marketing Week - portál předního britského časopisu pro odborníky v oblasti marketingu a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Week