Mobilní marketing: KDE se zrovna uživatel nachází?

Většina marketérů řeší v mobilním marketingu především operační systémy: Vyvinout aplikaci pro Android, iPhone, BlackBerry nebo prostě jen přizpůsobit webovou stránku pro mobilní telefony. Využít GPS, QR kódy, možnost mobilní peněženky nebo nabídnout mobilní slevové kupony? Nejdříve je však zapotřebí podívat se na otázku lokalizace. Klíčem úspěšného mobilního marketingu je totiž obsah v kontextu místa.

V mobilních technologiích záleží na tom, zda a jak zákazník může v daném místě přečíst a využít informace poskytnuté prostřednictvím mobilní aplikace nebo SMS. A právě v tomto smyslu značky často chybují.

Nejlepším cestou k vytvoření kvalitní mobilní marketingové strategie je neustále vidět uživatele ve středu naší iniciativy. Co pro něj můžeme udělat, aby to bylo užitečné, využitelné a vítané? Co o uživateli víme? Jaký vliv má jeho poloha na to, co nabízíme? Jakmile si zodpovíme tyto otázky, mnohem snáze se můžeme rozhodnout, které mobilní technologie využijeme.

-th-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace