Marketingová fakta versus fantazie

Vytisknout

Americká společnost HubSpot, která se specializuje na marketingové aplikace, zveřejnila chytrou příručku Marketing Fact vs. Marketing Fantasy. Marketérům a lidem z oblasti PR pomůže pochopit změny v současném prostředí moderních komunikačních metod. Steve Kayser se na svém blogu pokusil shrnout to nejdůležitější, co tato publikace podrobněji vysvětluje.

FANTAZIE:

Společnosti v oblasti B2B by neměly ztrácet čas na Twitteru, Facebooku a LinkedIn.

REALITA:

39 % firem v B2B, které Twitter užívají, díky němu získalo nové zákazníky.

41 % firem v B2B, které využívají Facebook, z něj získalo nové zákazníky.

41 % firem v B2B, které k marketingu využívají LinkedIn, získalo jeho prostřednictvím nové zakázky.

FANTAZIE:

Můžete se spolehnou na email, které je klíčovým prostředkem vašeho marketingu a komunikace.

REALITA:

Vaše emailové adresy mizí rychlostí 25 % ročně.

Steve Kayser cituje zkušenost z B2B, kde seznam 174 tisíc adres zastarával rychlostí 3-6 % měsíčně. Pokud se na to podíváte v absolutních číslech, je to opravdu dost. Tím spíš, že byste měli zastaralé kontakty nahradit novými. Ale kolik lidí se dnes registruje, že chce pravidelně dostávat informace emailem?

Kromě toho využívání emailů ve všech věkových skupinách kleslo o 59 %.

FANTAZIE:

Většina firem zvyšuje investice do tradičních marketingových programů.

REALITA:

Investice do sociálních sítí a blogů vzrostly v roce 2011 o 54 %.

FANTAZIE:

Veletrhy jsou nákladově-efektivní způsob získávání nových klientů.

REALITA:

Veletrhy jsou jedním z nejdražších způsobů získávání kontaktů a zákazníků.

FANTAZIE:

Blogging se nadhodnocuje a není v marketingu nijak zvlášť efektivní. Navíc blogy nikdo nečte. (Tedy vy jste nikdo?)

REALITA:

65 % těch, kteří denně internet používají, čte blogy. Firmy, které blogují, mají o 55 % více provozu na svých webových stránkách a o 70 % více kontaktů. 57 % firem získalo zákazníka prostřednictvím svého blogu.

FANTAZIE:

Optimalizace webu pro mobilní zařízení nestojí za námahu.

REALITA:

86 % nejvyššího managementu používá smartphony.

78 % lidí ve firmách využívá telefon ke kontrole svých emailů.

74 % uživatelů smartphonu již jeho prostřednictvím nakupovalo.

FANTAZIE:

Sociální sítě jsou pro mládež.

REALITA:

40 % aktivních uživatelů Facebooku je starších než 35 let.

52 % lidí ve věku 55 až 64 let se zaregistrovalo na sociální síti.

FANTAZIE:

Twitter je nudný, je to pro firmy ztráta času.

REALITA:

Společnosti využívající Twitter získají přibližně dvakrát tolik poptávek než ostatní.

Firmy s více než 1000 následovateli zvýší provoz na svém webu až 6x.

42 % společností využívajících Twitter k marketingu zde získali zákazníka.

 

Ti, kteří žijí realitou, budou úspěšní. Ti ostatní ne, nebo přinejmenším ne na dlouho.

-th-

Zdroj: Steve Kayser's Riffs, Tiffs & Chat ifs - blog zkušeného profesionála v oboru media relations a oceněného autora odborných článků a publikací Steva Kaysera.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Steve Kayser's Riffs, Tiffs & Chat ifs
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace