Která odvětví nejvíc bodují na Facebooku?

Ilustrační snímek

Od módního průmyslu už se nebudeme učit jen to, jak být elegantně oblečený. Podle všeho nás nyní bude inspirovat i v receptech na úspěch na Facebooku. Právě tento sektor totiž na této sociální síti zaujímá absolutní prvenství v počtu interakcí, tj. v označování „to se mi líbí,“ komentování a sdílení dohromady.

Druhé a třetí místo zaujímají automobilový průmysl a e-commerce. Především v počtu komentářů ale za módou značně pokulhávají.

Pokud se však podíváme na sdílení příspěvků, situace se začíná měnit. Do hry vstupují zcela jiná odvětví včele s rychloobrátkovým zbožím. Absolutním vítězem v počtech sdílení je sektor FMCG. Na druhém místě následují neziskové organizace a v těsném závěsu končí na třetím místě cestovní ruch.

Společnost Socialbakers měřila měsíc aktivitu 5 tisíc uživatelů sociální sítě Facebook na přelomu července a srpna 2013.

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily