Jak vytvořit dobré ukazatele výkonnosti (KPI) marketingu

Vytisknout

Po všech řídících pracovnících jsou vyžadovány klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) jako měřítko úspěchu či neúspěchu jejich oddělení. Marketing tvoří specifickou oblast, jejíž výkon byl dlouho považován za obtížně měřitelný. Jak se pozná správně zvolený KPI? Tak například indikátor vygenerovat více opakovaných nákupů je na nic, pokud nemáme k dispozici spolehlivý způsob, jak odlišit první koupi nového zákazníka od opakovaných nákupů. Pro dobrý KPI proto musí platit: Marketingový KPI nejen…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace