Jak by měl vypadat příspěvek na Instagramu, který zaujme

Instagram je jedno z dítek moderní doby a příklad účinné formy nových médií par excellence.

Spolu s FacebookemLinkedInem Twitterem patří primárně obrázkový Instagram mezi ideální platformy, přes které můžete propagovat váš produkt, firmu nebo značku, a to především mezi mladou generací.

Odborník na propagaci nyní přišel s pěti tipy, jak vytvořit příspěvek, který bude mezi uživateli populární.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.