Investice do reklamy porostou více, než se čekalo

Vytisknout

Mediální agentura ZenithOptimedia upravila svůj odhad celosvětového růstu investic do reklamy v letošním roce. Zatímco v polovině roku odhadovala růst pouze o 3,5 procenta, nyní hovoří o 4,8 procenta. V následujícím roce by růst měl pokračovat o dalších 4,6 procenta a v roce 2012 dokonce o 5,4 procenta. V Česku investice do reklamy zatím stagnují „V České republice je trend v&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace