Ikea v Austrálii zavedla další vylepšení zážitku z nakupování

Vytisknout

Manland, tedy země mužů. Tak se nazývá nová služba pro zákazníky obchodních domů Ikea v Sydney. Nová myšlenka vyšla z poznatku, že muži se na nakupování dokáží soustředit mnohem kratší dobu než ženy. Díky Manlandu tedy ženy nebudou během výběru zboží tak časově omezeny neochotou svých protějšků.

Speciálně upravené prostory pro muže nabízí neomezenou konzumaci párků v rohlíku, videohry, stolní fotbal a další hrací automaty. Stejně jako v dětských koutcích dostanou i partnerky mužů, kteří navštíví Manland, bzučák, který jim každých 30 minut připomene, že nemají zapomenout vyzvednout svého partnera.

Nová služba zákazníkům se prozatím testuje.

-th-

Zdroj: Curbed Network - síť amerických serverů věnovaná realitám a novým trendům v oblasti bydlení a staveb
Zobrazit přehled článků ze zdroje Curbed Network
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace