Hyundai dokončuje největší on-line kampaň

Vytisknout

Ještě v tomto roce zahájí Hyundai svou největší kampaň na model Veloster Coupé, která bude probíhat pouze on-line. Podle šéfa marketingu společnosti Andrewa Cullise je třeba investovat na správná místa, kde lze zacílit ty správné lidi. Televizní reklama pouze zvyšuje povědomí o značce, ale neumožňuje ji pochopit. Značka proto nyní investuje do digit&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace