Digitální marketing: B2B trendy na rok 2012

Vytisknout

Portál eM+C zveřejnil 7 trendů v digitálním marketingu, které lze v roce 2012 očekávat: 1. Online akce. Virtuální akce, online veletrhy jsou a budou stále typičtější formou kontaktu. Podle nejnovějších zpráv dokonce 47 % průmyslových společností zvyšuje své výdaje v této oblasti. Online akce umožní vystavovatelům ukázat své výrobky,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace