Čtyři nízkonákladové marketingové tipy pro start-upy

Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo, že to, čemu se ještě před deseti lety říkalo prostě „nová firma“, je dnes „start-up“. Bez ohledu na názvosloví je však faktem, že tyto nové firmy, které jsou zakládány doslova na zelené louce, mají často velmi omezený a v některých případech až nulový rozpočet na marketing. Ale i s tím se dá něco dělat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.