Co ovlivní další vývoj mobilní reklamy?

Vytisknout

InMobi, globální network mobilní reklamy, nedávno zveřejnil zajímavou studii o vývoji mobilní reklamy s názvem The Value of Emerging Markets in the Mobile Ecosystem. Nejzajímavějším závěrem zprávy je, že vývoj mobilní reklamy ovlivní především rozvíjející se trhy (tzv. emerging markets). Země s rychle rostoucí ekonomikou mají v&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace