Best Global Brands 2010

Vytisknout

Nejcennějšími značkami světa zůstávají Coca-Cola, IMB a Microsoft. Čtvrtou příčku nově zastává Google, který loni byl na sedmém místě. Naopak Apple, u něhož se očekával velký vzestup a útok na první desítku, sice meziročně zvýšil hodnotu své značky o rekordních 37 %, stačilo mu to však jen na 17. místo světového žebříčku. Do první…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace