YouTube přichází s reklamou, kterou lze přeskočit

Videoportál YouTube spustil nový reklamní formát s názvem TrueView. Zatím je plně dostupný pouze v USA. Uživatelé si mohou vybrat, zda po pěti vteřinách chtějí přeskočit reklamní spot v úvodu prohlížených videí. Inzerenti pak budou platit pouze za reklamu, kterou uživatelé zhlédli celou či alespoň v délce půl minuty.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.