Velké firmy méně investují do tradičního marketingu

Vytisknout

Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek, které zvyšují své investice do digitálního a interaktivního marketingu na úkor tradičních typů marketingu. 63 % respondentů zřad amerických manažerů marketingu uvádí zvýšení investic do digitálního marketingu. 53 % hovoří o nižších investicích do tradičního marketingu. Respondenti představovali vzorek firem sročním objemem prodeje vyšším než 250 milionů dolarů.Marketingoví ředitelé velkých společností jako první přijímají…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace