Tipy pro on-line marketing

Magazín IT Week přinesl rozhovor s Jimem Sternem, odborníkem na on-line obchodování a zákaznické systémy. Zaměřil se na to, jak co nejvíce zefektivnit on-line marketing. Jim Sterne se domnívá, že každá webová stránka má nějaké problémy. Většinou se orientuje spíše na firmu než na zákazníky. Firmy by podle něho měly využívat on-line měřících systémů, tzv. e-metrics. Měřit je vždy třeba to, čeho se firma snaží dosáhnout – např. zvýšení podílu na trhu, poražení konkurence atd.

Webové stránky určené k obchodu by měly splňovat tři základní pravidla: publikovat přiměřené množství informací, umožnit provedení všech operací na tři prokliknutí a to vše v rámci rozpočtu. Jim Sterne působí v oblasti marketingu již dvacet let. Za tu dobu se mnohé změnilo, zejména pokud jde o Internet. Z tohoto důvodu pořádá také Sterne odborné konference pod názvem Emetrics Summit.

-kk-
Zdroj: IT Week - magazín věnovaný informačním technologiím
Zobrazit přehled článků ze zdroje IT Week