Strojové učení a obsahový marketing: Výhra, nebo hrozba?

Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje mnoho různých technologií a způsobů jejich užití. Vedle strojového učení zahrnuje umělá inteligence také hluboké učení nebo zpracování přirozeného jazyka.

Držme se ale strojového učení a možností jeho využití v content marketingu. Jde v podstatě o specifické algoritmy, díky nimž počítače umějí naučit samy sebe, jak zpracovávat nová data. Znamená to, že technologie založené na umělé inteligenci připraví obsahové marketéry o práci?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.