Reklamní tvíty: Vadí, nevadí?

Překvapivé výsledky vlivu reklamy na Twitteru publikovala americká společnost Lab42. V srpnu zkoumala 500 uživatelů Twitteru a zjistila, že jen 11 % z nich propagační tvíty obtěžují. Naopak 25 % uvedlo, že četlo sdělení, která se jich bezprostředně týkala.

Podle průzkumu získalo 22 % uživatelů Twitteru prostřednictvím reklamního tvítu slevu.
14 % propagační zprávu přeposlalo dál. 4 % uživatelů nevěděla, co je reklamní tvít.

11 % respondentů uvedlo, že sledování značek na Twitteru bylo hlavním důvodem, proč tuto sociální síť používají. Téměř 50 % uživatelů sleduje 1 až 10 spotřebitelských značek, pouhých 11 % nesleduje žádnou. 8 % respondentů uvedlo překvapivých 50 a více značek.

Twitter zavedl placené tvíty v dubnu 2010. Zatím fungují tak, že uživatelé vidí reklamní sdělení pouze těch firem, které sledují.

-th-

Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ