Public relations na Internetu

Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití je proto i oblast public relations. Dnes je Internet považován za jeden z finančně nejefektivnějších kanálů pro komunikaci, obchod a tudíž i PR. Specialisté jej proto do svých marketingových programů již zahrnuli a využívají jej stejně tak jako ostatní mediální kanály. Konkrétně jej využívají zejména k publikování tiskových zpráv, které je v případě tištěných periodik velmi časově i finančně náročné.

Publikování firemních informací na internetu zvyšuje počet lidí, kteří o dané firmě získají povědomí. Dozvědí se tak o ní i lidé, kteří by se o ní pomocí jiného média dozvěděli jen velmi těžko (např. cizinci). Marketingoví specialisté tak získávají zcela nové publikum a zároveň se učí pracovat se stále novými technologiemi. Internet jim šetří peníze i čas a pomáhá oslovit potenciální zákazníky velice efektivně. Záleží pouze na tom, jak kvalitní marketingovou internetovou strategii dokáže konkrétní firma vyvinout. Některé firmy se v tomto oboru dokázaly dostat na vrchol závratně rychlým tempem a s jejich reklamou se na Internetu setkáváme prakticky denně. Odborníci v souvislosti zahlcení Internetu marketingovými snahami takových firem hovoří o tzv. virovém marketingu (viral marketing).
Zdroj: Internet PR Guide - informace týkající se public relations
Zobrazit přehled článků ze zdroje Internet PR Guide