Proč vaše e-mailová kampaň nefunguje?

I přes současnou popularitu cílené reklamy a online sociálních sítí si e-mail udržuje stále vysokou míru efektivity v marketingu a prodeji. Ne každá e-mailová kampaň je však tak úspěšná, jak by mohla být.

Podívejme se na nejčastější chyby, k nimž dochází v souvislosti s přípravou e-mailových marketingových kampaní, a ujistěte se, že vy se jich vyvarujete.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.