Předpovědi nárůstu investic do evropské on-line reklamy

Vytisknout

Nárůst investic do on-line reklamy vEvropě se letos zpomalí na 10 procent. Vroce 2007 přitom dosáhl 30 procent. Vyplývá to zvýzkumu European Online Advertising Through 2013, který právě zveřejnila společnost Forrester Research.Tato předpověď je však vzásadě optimistická vporovnání sdalšími předpověďmi, které provedly společnosti GroupM, Enders Analysis nebo E-Consultancy. Ty všechny předpokládají meziroční nárůst menší než 10 procent. Z našich rozhovorů sodborníky a vlastní analýzy čísel…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace