Pět chyb marketingu na sociálních sítích

“Social marketing”, tedy marketing v rámci sociálních sítí, je poměrně novým marektingovým odvětvím, které v něčem navazuje na tradiční a zaběhnuté reklamní postupy, ale v něčem musí reflektovat nové trendy a prvky, které mají svůj původ v moderních technologiích, internetu a v tom, jak uživatelé používají sociální sítě. Jestliže se pokoušíte o marketingovou kampaň na sociálních sítích a snažíte se zde vybudovat značku vaší společnosti, zde je pět chyb, na které byste si měli dát pozor.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.