Obsahový marketing: Jak uspět v roce 2018

Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly úspěšné, musíte obsah začít personalizovat mnohem víc než dosud. Měli byste také přemýšlet o nasazení influencerů – obzvláště tehdy, když chcete svůj produkt prodat u zcela nové cílové skupiny.

Ilustrační snímek

Nabídněte personalizovaný obsah a marketing ušitý na míru lokalitě

Personalizovaný obsah je pro publikum vždy mnohem cennější než ten obecně zaměřený. Pokud se vám podaří připravit obsah přímo pro  cílovou skupinu, bude vám odměnou mnohem vyšší zapojení a publikum bude na takový obsah mnohem více reagovat.

Hyperpersonalizace se postupně stane standardem, takže neztrácejte čas vytvářením obsahu, který vysílá příliš obecné zprávy mířené na všechny. Tím už brzy nikoho nezaujmete.

Jaký obsah tvořit? Publikum musíte vzdělávat a poskytovat informace podle toho, kde se příslušný zákazník zrovna nachází v nákupním procesu nebo více obecně na vaší zákaznické cestě.

Lokalizace také nabývá na významu, protože lidé už nechtějí dostávat reklamy, které se jich prostě netýkají. Proto bude lokalizace stále větší téma, informuje web business2community.com.

Influenceři získávají vliv

Influenceři mohou váš produkt skutečně dostat mezi lidi. Přestože marketing postavený na influencerech zcela jistě není vhodný pro úplně všechny kategorie, jeho nasazení může poměrně často pomoct. Uzavřít smlouvu o propagaci s influencerem se může ukázat jako velmi výhodný krok, zejména pokud chcete oslovit novou, dosud zcela nezasaženou cílovou skupinu. Když k tomu využijete influencera, vstupujete do hry s určitou úrovní důvěry publika – a to je něco, co je velmi příjemné.

Abyste mohli výše popsané trendy využít, je třeba na ně odpovídajícím způsobem reagovat. Dobrým nápadem je mimo jiné živé vysílání videa. To totiž pravidelně přináší více reakcí ve srovnání s články, infografikami a dokonce i videi, která jsou natočena dopředu a vysílána až následně. V nejbližší době se také připravte na to, že budete muset prozkoumat příležitosti, které pro vaši firmu a její propagaci vytvoří rozmach internetu věcí.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com