Nebojte se sociálních médií

Řada firem váhá se vstupem do sociálních sítí, protože se obává negativních komentářů či výsledků. Ve skutečnosti se však o firmách bude mluvit bez ohledu na to, zda se rozhodnou touto cestou oficiálně prezentovat. Nemá proto smysl ignorovat toto dnes již nutné rozšíření marketingové strategie.

- Buďte upřímní. Čím více bude vaše publikum věřit vaší upřímnosti, tím více vám bude naslouchat, sdílet vaše příspěvky a podporovat vás.

- Vyzývejte k diskuzi. Diskuse je nejdůležitějším předpokladem úspěchu a zároveň nejefektivnější cestou k upřímnosti. Výhodou sociálních médií je skutečnost, že diskutující nemusíte znát. Můžete se však spojit s lidmi se stejnými zájmy, které byste jinak nepotkali.

- Budujte vztahy. Budování vztahů jde ruku v ruce s výzvou k diskusi. Při diskusích s ostatními začínáte budovat důvěru a posilovat vzájemné vztahy. Sociální média představují ideální fórum pro budování vztahů s partnery, zákazníky i těmi, kteří se zákazníky teprve mohou stát.

- Poskytujte hodnotný obsah. Hodnotný obsah inspiruje lidi k diskusi a šíření vašich zpráv. Měl by být užitečný a informativní pro konkrétní skupinu příjemců, řídit se upřednostňováním kvality před kvantitou.

- Poskytujte čerstvý obsah. Obsah je skutečně základ. Když budete mít několik volných minut, proč se nepodělit o zajímavý článek, který jste četli, nepředat dál informace, které považujete za důležité nebo se někoho nezeptat, jak se mu daří. Sociální média mají vynikající schopnost poskytovat aktuální informace za pochodu.

-kk-

Zdroj: CRM Buyer - Server zabývající se oblastí CRM celkově - provozování, nákup systémů, zavádění atd.
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Buyer