Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly naučit využívat jejich výhod k poskytování lepších služeb zákazníkům, informování o vývoji produktů a posilování marketingu.

Začít je třeba u jednoduchého „poslouchání" příběhů členů vaší komunity na internetu. Lidé dnes díky sociálním médiím sdílejí více osobních názorů než kdykoli předtím. Některé jsou povzbuzující, jiné kritické. Všechny však mohou přinést nový pohled na zákazníky.

Využijte existujících sociálních médií, jako je Twitter, Facebook nebo YouTube. Můžete také budovat vlastní komunity, abyste podpořili získávání zpětné vazby od svých zákazníků. Podle ní je však třeba také jednat, abyste dali najevo, že skutečně posloucháte.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek